Andorra
sábado, mayo 18, 2024
spot_img

Any de la Família “Amoris Laetitia

El Delegat diocesà per a la Família i la Vida, Mn. David Codina, ha escrit als membres de la Delegació una circular que us adjuntem, amb motiu de l’Any de la Família “Amoris Laetitia” que començarà el proper dia 19 de març, fins al 26 de juny de 2022. La circular diu:

“El proper 19 de març, festa de St. Josep, es complirà el 5è aniversari de la publicació de l’Exhortació apostòlica Amoris Laetitia del Papa Francesc sobre la bellesa i l’alegria de l’amor familiar. El mateix dia, el Papa Francesc, inaugurarà l’Any “Família Amoris Laetitia” que culminarà el 26 de juny de 2022 amb ocasió de la 10ª Trobada Mundial de les Famílies a Roma amb el Papa.

En aquesta pàgina web trobareu informació abundant sobre aquest Any i sobre les diverses iniciatives que a tota l’Església s’aniran duent a terme per viure aquest Any de la família.

Us animo a fer-ne difusió als matrimonis i famílies de les vostres parròquies i a difondre la importància d’aquest Any en les vostres comunitats.

En aquest sentit, per si us pot ser d’ajuda, el proper dia 3 de maig a les 20h el Dr. Francesc Torralba, impartirà online una conferència sobre Tenir cura l’un de l’altre. Cinc anys d’Amoris Laetitia que pot ser una bona eina per a  ser difosa als matrimonis i famílies de les parròquies. Ja us en farem arribar l’enllaç.

Tal com ens ho recordava el Papa al final del res de l’Àngelus del 14 de març, aquest Any vol ser “un any especial per a créixer en l’amor familiar i per posar la família al centre de l’atenció de l’Església i de la societat. Que cada família senti a la seva pròpia casa la presència viva de la Sagrada Família de Natzaret, que ompli les nostres petites comunitats domèstiques d’amor sincer i generós, font d’alegria, inclús en les proves i dificultats”.

Ben cordialment,

Mn. David Codina, Delegat diocesà per a la Família i la Vida

Año Familia Amoris Laetitia (PDF)
L’alegria de l’amor (PDF)